Service en contact
Kan je het antwoord dat je zoek niet terug vinden op onze website? Of ben je opzoek naar een persoonlijk advies? Dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en social media en helpen je graag verder.
Contact per e-mail
Heb je een vraag of ben je opzoek naar advies? Dan kan je in contact met ons komen door een e-mail te sturen via het contactformulier. Je krijgt dan binnen 1 dag bericht terug.
Openingstijden klantenservice
Maandag | 19:00 - 21:00 uur |
Dinsdag | 19:00 - 21:00 uur |
Woensdag | 19:00 - 21:00 uur |
Donderdag | 19:00 - 21:00 uur |
Vrijdag | 19:00 - 21:00 uur |
Zaterdag | 13:00 - 20:00 uur |
Zondag | 13:00 - 20:00 uur |
Telefonisch contact
Wil je graag direct contact met een van onze medewerkers? Dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)6-45149407
Onze telefonische klantenservice is bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag | 19:00 - 21:00 uur |
Dinsdag | 19:00 - 21:00 uur |
Woensdag | 19:00 - 21:00 uur |
Donderdag | 19:00 - 21:00 uur |
Vrijdag | 19:00 - 21:00 uur |
Zaterdag | 09:00 - 20:00 uur |
Zondag | 09:00 - 20:00 uur |
Niet helemaal tevreden?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of bellen naar Gewei.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Social media
Gewei.nl is ook terug te vinden op verschillende social media kanalen zoals Facebook. Via deze kanalen kan je de laatste ontwikkelingen, het laatste nieuws en alle aanbiedingen van Gewei.nl volgen. Heb je een vraag of wil je graag advies? Dan kan je dit tevens aan ons laten weten via Facebook.